Deň D - 17 dní = STK

A je to tu. Velký deň. Deň, kdy budeme moct vzít našu káru ofiko na cesty, a to hnedka jak prolezeme po třičtvrtě letém snažení technicků. Když na tom makáme taků dobu, tak to logicky bude v šolichu né? No právě že ani moc né, po několika vytrvalých dňoch nebyl furt odstraněný problém se startem. Nejspíš blbě nastavené čerpadlo. Ve snaze to opravit sa z nás stali zruční specialisti na rozebrání a poskládání palivového systému včetně odvzdušnění. Je to prd platné, když to furt nefaká. Hold bez startovacího spreja si ani nepšůknem, stejně tak aj Stošestka. Mimo blbé startování to hulí asi malinko víc, než sa hodí. Šak je to v novotě, tak si to přeca sedá! Plán je jasný - Juris s Hejďákem včera přepravili karizonu k STKáčku, kde Jura dneskaj naklusal se startovacím sprejem. Tam půl hodiny bude drandit motor, aby to pak to chytlo samo, jak dojde na řadu. Kontrola je na jedenáctů a proto už od půl vysílá Jura kůřové signály na druhů stranu Baráku. Přejímací technik sa k tom napřed moc nemá, když vidí, jak to čadí, ale nakonec to prubne. Kára sice naskočí (světlo na konci tunela?!), ale to, co z ní letí spíš evokuje pokus vydýmit úl, než sa snažit dostat na silnicu. No nic, tak příště znovu a lépe. Není třeba dál psat o tom, že co sme to za blázny, když chceme kamsi jet takým střepem a že se startovákem sa STK udělat hold nedá. No ale co včil? Auto potřebujeme dostat do Zlína na seštělování a já důfám, že čerpadlo je fakt ten zdroj problémů. Jinak už propadáme oprávněné panice a hledáme po inzerci stejné auto co má STK a udělané rozvody. Volám na štelování a pán sa mne najprv zeptá, jestli jsme veteránisti když jsem mu řekl, co potřebujeme seštělovat, ale nakonec mu došlo, že si z něho nedělám srandu. Z následujícího týdňa, ve kterém přislíbil termín, to stáhl na tento pátek. Snáď to sfůknů. Jak to tam ale dostat? Situaci zachraňuje klasicky Roman. Haleluja Ševo!