Deň D - 202 dní = MECHOŠI

Konečně sa to pohlo a jedno sobotní odpoledne sme sa sešli u strýca, že kukneme co nás to čeká a do čeho sme sa to uvrtali. Z krátkého špekulování sa nakonec vyklubalo několikahodinové montování. Podařilo sa nám sundat kola, odmašlit nárazník, světla, masku. Ze spodka to nevypadá sice jako voňavka ale snad to nebude taká hrůza. V dalším kole, další týdeň vypůšťáme kapaliny, shazujeme chladič, sání, vanu, rozvody a nakonec hlavu. Zkušeně hledáme asi půl druhé hodiny dírku na zajištění polohy čerpadla, která tam prostě není (to je jakési divné!), na rozdíl od jiných pojišťovacích ďůrek. No co, jedna ďůra přeca nezastaví amatérské mechaniky a na konci dňa si plácnem, jakože nejsme, až tak marní, jak sme si mysleli. Šrůbky si klasicky dáváme do piksle případně je necháváme ležat poblíž vymontovaných komponent protože na tuty víme, co kam patří. Jak to budeme skládat tak to nebude problém poznat. Díly sa kupíja na kopu a letmá kontrola ukazuje, že tak to rozebrané od výroby neměl asi ještě nikdo. Co može byt, to je zacpané usazeninama. Je to kekel. Jiřík to průběžně očistí vapků a my si pravíme, že jak to bude ve vůni tak to poletí, jak kameň. Jediné co zostává záhadů, je jak z auta dostat vodní pumpu, Povolení dvů šrůbků je evidentně málo a po snaze to jakkoliv vypáčit, ulamujeme hliníkové packy, kterýma to drží. To by bylo přeca moc jednoduché, kdyby to šlo. Na konci dňa si plácneme zas. Tentokrát, protože sa nedařilo. Další nedělu přivážáme na pomoc majzle a pucku. Vodní pumpa je po dvůch hodinách rozbitá. Mezitím sa objednávajů díly - klasicky na několikrát a po dlůhé době možeme něco zkusit aj montovat. Jedeme podle návoda přesně na našu káru. Proto sa pak nestačíme divit, že to je úplně jinak a podle návoda to nepůjde (kde majů byt značky nejsů a naopak). Z celého montování sa stává jakási improshow, což može byt dobré abysme si dokázali, že strojařský duch v nás furt je. Na druhů stranu nám docházá, že jak nám to kiksne někdě v půšti tak to bude konečná. Přes Hejdosa dostáváme tip na Starostu. To není jenom kódové jméno, ale také funkca jednoho strýca, kerý je zkušený montér a ochotně nám několikrát pomože. Během patnácti minut nám osvětluje co je třeba a kerá značka jde kam, to je pak už lambáda a jeví sa, že polena jak my to složíja takéj.